Skip to content

Comunicación > Actualidad

Movento al XXVII Congrés Nacional de la Distribució de l’Automoció, Faconauto
12 de març de 2018

Els dies 7 i 8 de febrer s’ha celebrat a Madrid el XXVII Congrés Nacional de la Distribució de l’Automoció, organitzat per Faconauto la patronal que integra les associacions de concessionaris oficials de les marques automobilístiques, de vehicles industrials i de maquinària agrícola presents al mercat espanyol, i que…

Els dies 7 i 8 de febrer s’ha celebrat a Madrid el XXVII Congrés Nacional de la Distribució de l’Automoció, organitzat per Faconauto la patronal que integra les associacions de concessionaris oficials de les marques automobilístiques, de vehicles industrials i de maquinària agrícola presents al mercat espanyol, i que va reunir a un total d’1.300 professionals. D’entre tots ells un nombrós grup format per gerents i directius de Movento. En aquesta edició van estar presents les empreses proveïdores més importants del sector de la distribució, que van presentar les seves novetats en Ifema, de la mà de Madrid Auto, el saló de l’automòbil que se celebrarà el proper mes de maig.

L’acte d’inauguració va comptar amb la presència de la ministra d’Ocupació i Seguretat Social, Fátima Báñez, que va qualificar el sector de l’automoció com a “motor del creixement econòmic i la creació d’ocupació a Espanya”. També va intervenir José Vicente dels Mossos, president de Renault Espanya i, des de fa unes setmanes, president de Anfac.

Així mateix, es va celebrar una taula rodona que va analitzar el paper dels fabricants en el context de canvi que viu el sector i va reunir als CEOs d’algunes de les marques més importants del país: Mikel Palomera, director general de Seat a Espanya; Lucca Parasacco, conseller delegat de FCA Espanya; Jesús Alonso, president de Ford Espanya; José Miguel Aparicio, director general d’Audi Espanya, Christophe Mandon, director general de Comerç Iberia del Grup PSA. Tots ells van coincidir a assenyalar que no contemplen un futur de les marques sense la participació dels concessionaris com a base essencial per a la distribució dels seus vehicles.

Els 50 grups de treball del congrés van centrar la seva temàtica en la digitalització, el lideratge i les noves formes de mobilitat. El lema d’aquest any “Liderant el canvi” va servir per orientar a tots els assistents a l’hora d’afrontar amb determinació els reptes de futur als quals s’enfronten els concessionaris.