Moventia, referent en qualitat de servei

A Moventia no solament volem complir, sinó que sempre volem millorar els estàndards de qualitat. Acostumats al fet que institucions públiques i fabricadores d'automoció demanin uns nivell d'exigència elevat, la qualitat s'ha convertit en un dels eixos principals de la companyia. Per aquest motiu treballem de forma constant, ja sigui mitjançant noves tecnologies o amb nous processos de gestió, en la qualitat que percep l'usuari i client així com la dels propis integrants de la família Moventia, amb els qui treballem per aconseguir la seva màxima satisfacció en el lloc de treball garantint el seu desenvolupament personal i professional.

Posem al client al centre

Perquè un client confiï en nosaltres no és suficient amb oferir-li un servei o producte que cobreixi les seves necessitats sinó que a més, ha de tenir la qualitat suficient perquè l'usuari aquest satisfet de la seva compra o ús. És per això, i amb la clara vocació de satisfer a clients i usuaris, que Moventia aposta per la qualitat tant en els seus serveis com en la gestió dels mateixos.

Moventia ha establert un protocol de treball que consisteix en la realització d'auditories internes i externes i a buscar l'anticipació a les necessitats del client abans que aquests les facin evidents.

Garantim la qualitat

Moventia compta amb la Norma ISO 9001:2001, model de la "Gestió de la qualitat" que introdueix la necessitat que cada empresa defineixi la seva Política de qualitat, la Implicació de la Direcció, la planificació, la millora contínua, la mesura de la satisfacció del client, etc...

A més comptem amb la UNE-EN 13816, norma específica sobre la qualitat dels passatgers que estableix el marc comú per definir la qualitat del servei de transport públic de viatgers i contempla dos punts de vista: d'una banda el de l'Administració i dels operadors, i, per una altra, el punt de vista dels clients actuals i potencials. Aquesta norma estableix quatre visions de la qualitat:

  • Esperada: Tenint en compte que pot veure's condicionada per promeses i compromisos, característiques de l'ajusto soci-econòmic i mitjans de comunicació.
  • Objectiva: Dependent de l'eficiència de l'operador, de l'efectivitat de l'Administració i de les condicions de l'entronitzo.
  • Produïda/lliurada: El nivell de qualitat real aconseguit en les operacions diàries.
  • Percebuda: Nivell de qualitat percebut pels passatgers durant el trajecte.

A més, les empreses de Moventia s'enfronten a auditories internes i externes que tenen com a objectiu determinar la satisfacció del client i avaluar el nivell de qualitat real ofert.

 

Recentment hem guanyat els següents premis amb Movento i Moventis:

  • Premi Sensia amb Stern Motor. Si vols saber més, fes clic aquí.
  • Sarsa de Castellar del Vallès, un dels millors tallers Volkswagen d'España. Si vols saber més, fes clic aquí.
  • Sarsa a Granollers i Vic premiats per Audi per la satisfacció al client. Si vols saber més, fes clic aquí.
  • TCC i Authosa guanyen el distintiu de Garantia de Qualitat Ambiental. Si vols saber més, fes clic aquí.

 

Cap

Movento - Els nostres serveis

Cap

Moventis - Els nostres serveis